ANDREA:L’ÚLTIM DIA

Estic molt contenta de ser un de les alumnes sel·leccionades per formar part d’aquesta iniciativa de la universitat politècnica de València, d’haver format part del pràktikum, perquè he tingut l’oportunitat de poder conèixer a més gent, saber com es treballa en una universitat i poder fer un treball en el que he aprés moltes coses, com: els diferents unitats de paisaatge que hi han en el terme de Gandia i les eines de treball que s’utilitzen com: els programes d’ordinador, el GPS de mà…

El nostre tutor Vicent s’ha portat molt bé amb la meua companya i amb mí, ens ha ajudat en tot el que hem necessitat, i a planetjat excursions per que fer que el treball fora més divertit, i així poder observar de primera mà els  diferents paisatges i fotografiar-los. Raquel la seua companya ens ha acompanyat en les eixides al camp, també ens ha ajudat amb els programes d’ordinador.

Les persones que he conegut també m’han cigut molt bé, ja que tots són molt simpàtics i amables, són molt divertits i  en seguida hem pres amistat. Els he agafat apresi. La meua companya de prajecte ja la coneixia abans, però crec que ha sigut una bona experiència per a les dues poder fer un treball juntes.

Ana s’ha portat molt bé amb nosaltre, ens ha cuidat i mimat molt. Ens ha ajudat en qualsevol problema que hem tingut, i sempre ha estat atenta amb nosaltres: vinguent a buscar-nos per a dir-nos alguna cosa, enviant-nos e-mails,etc.

Xavi, servipoli, ha  sigut el nostre cangur, ens ha acompanyat a totes les eixides que hem fet en grup i ha estat gravant com treballàvem. Ha sigut  simpàtic amb nosaltres.

Hem apres moltes coses dels altres treballs. Ha sigut una experiència ùnica.

Hui hem acabat el treball i ens hem despedit del nostre tutor. Hem tingut la dinàmica de grup on hem contat de que tractava un poc el nostre treball.

1 comment so far ↓

• #   avidal on 07.01.11 at 2:56 pm

Moltes gràcies Andrea

You must log in to post a comment.