Isa:El meu segon dia a la universitat

Avui és el nostre segon dia,  després de la experiència tan bona que tinguérem ahir,hem arribat molt il·lusionades i en moltes ganes de començar a treballar.

Aquesta matí només arribar hem agafat els mapes, GPS i material necessari i hems hem dirigit cap a la nostra primera parada: l’alqueria del duc. L’alqueria del duc es un paratge natural situat molt prop de la universitat, allí ens han explicat tot allò relacionat amb l’ullal situat a la marjal de Gandia. M’ha agradat molt visitar-ho ja que es un lloc amb una vegetació molt abundant i està ple d’animalets com ànecs, cisnes, galls de canyar, tortugues, peixos…

Després de visitar-ho tot ens han convidat a entrar a una caseta( l’aula natura) on apart d’explicar-nos un poc més tot allò relacionat amb l’ullal hem pogut jugar a diversos jocs relacionats amb la natura.

La nostra segona parada ha sigut el port de Gandia. Hem pogut veure vaixells amarrats, barquetes, i també hem vist moltes casetes on viuen els pescadors.

També hem visitat la platja que estava repleta de gent nadant i prenent el sol. Així com la gran quantitat d’edificis que hi ha situats prop de la costa.

Per últim hem anat a la desembocadura del riu Serpis, desde allí hi havia unes vistes molt boniques de la mar quan s’ajunta amb el riu.

Per la vesprada Ana Vidal ens ha donat una xerrada sobre els serveis del campus de Gandia  i  Victor Espinosa ens ha explicat en que consisteix d’institut de investigació( IGIC)

Després ens han portat a visitar les càmeres acústiques:la reverberant, on l’eco és infinit  i la anecoica, que no té res de eco.