Isa: El meu primer dia a la Universitat

Hola em diuen Isabel i he sigut una de les alumnes seleccionada per a participar en el programa praktikum a la universitat de Gandia. Al llarg d’aquesta setmana vaig a realitzar amb la meua companya Andrea el projecte de fotografia del paisatge.

Avui és el nostre primer dia a la universitat de Gandia, encara que ja havíem estat el dijous anterior quan ens explicaren el que hauríem de fer i en que consistia el projecte del praktikum.

Només entrar ens hem dirigit a la cafeteria, on ens han convidat a desdejunar, i ens hem reunit amb tots els companys i amb els tutors que ens acompanyaran al llarg de la setmana que anem a passar a la universitat.

Després ens hem dirigit al despatx del nostre tutor Vicent. Allí ell i la seua companya Raquel ens han explicat en que consistia el nostre projecte i quines seran les diferents activitats que realitzarem al llarg de la setmana.

El nostre projecte consisteix en identificar els diferents paisatges del voltant del campus de Gandia. Ens han mostrat els programes que s’utilitzen per a dissenyar els mapes geogràfics i els seus usos i utilitats, també ens han mostrat mapes i cartografies de diferents zones de la comunitat on hem pogut observar que una zo a es pot plasmar en un paper de diferents formes i a moltes escales.

Per la vesprada ens han preparat una xicoteta sorpresa, un professor ens ha portat a passejar per la mar en barca. Ha sigut molt divertit observar Gandia des del fons del mar, fins i tot ens han donat l’oportunitat de conduir un ratet.

I així es com ha fianlitat el nostre primer dia com a universitaris.